Canım ben şuan 39 haftalık gebeyim bana önce bebegin bir hafta önde gelişimi dediler daha sonra iki hafta önde dediler 🤣 ama o sıkıntı degil demişti doktorum zaten bebek gelişimini ona göre tamamlayıp geliyor dünya ya demişti şimdiye çoktan doğurmam lazımdı o zaman çokta kafana takma yani 😊❤️