babymomy_ 15haftaligim ne bir dısari cikmak ne bir yere gitmek. Ayda bir dojtora gidiyoruz o kadar. Esimle nadir cıkıyoruz işlerimiz alışverisimiz olursa. Hayal ederdim hamileyken her gün yürüycem diye mümkün degil hem çabuk yoruluyorum hem de uyku duzenim kalmadı. Gece iki saat uyu sabah 5te uyan, ogleden sonra iki saat uyu aksamustu uyan yani mal gibiyim,evde de aktif degilim,nasıl doğurcam bilmiyorum hafiften ağırlaşmakta oldugumu hissediyorum da. Hayatım bitmiş gibi geliyor