Merhaba anne ve anne adayları arkadaşlarım. Yaklaşık 10 gündür alt karın bölgemde ağrılar var birşey aşağıya doğru baskı yapıyormuş gibi, yürürken zorluk yaşadığım oluyor, ağırdığı zaman dik yürümekte zorlanabiliyorum. Geçen haftasonu detaylı ultrasonumuz vardı oradaki doktora söylediğimde bebeğin kafası aşağı poziyonda ama rahim ağzın kapalı bir sıkıntı gözükmüyor. Akıntı kanama su gelme durumunda yada çok ağrın olduğunda doktoruna git demişti 2 gün sonra gideceğim inşallah. Benim gibi böyle şikayetler yaşayan oldu mu acaba dönüşleriniz rica ederim 😔