Casu https://mutluresim.com/image/nCKNuV Merhabalar kullanan var mı ? Kaset testlerden almıştım. Fakat; Nisan 21 de adet oldum. Nisan 26 da adetimin son günüydü. Nisan 27 de ovulasyon testine başladım. O günden bugüne T çizgisi koyu olmadı.
Casu Elimdeki testlerde bitmek üzere 😭. Böyle bir dijital ürüne rastladım. En azından uzun vadede kullanırım diye düşündüm.