EsraDabakzkal Nihayet bende doğurdum diyenler kervanına katıldım 😊 ilk bebeğim 👼🏼 Şuan bir haftalığız. 🤱🏻 39+4 te 2-3 cm açılma ve sıfır sancı ile kontrole gittim. Açılmam 1-2 cm iken son haftada yaptığım bol yürüyüş ile artmıştı ama sancım gelmiyordu, Dr daha fazla beklemeyelim ve Doğumu başlatalım dedi. Yatışım yapıldı. Beni vajinal muayene ettikçe sancılarım gelmeye başladı ama hafif ve dayanılır derecedeydi. 2 saat hafif sancıdan sonra açılmam 5 cm oldu, koridorda yürürken karnımdan pıt diye bi ses 🤰🏻 Suyum geldi ve asıl sancılar o zaman başladı. Sudan sonra açılmamda hızlanmıştı ama ben 15 dk dayanabildim ve epidural istedim. Çünkü tavana sıçrıyordum 😂😂 Yatıştan 8 saat sonra tam açıklık ile Doğuma girdim. Beş altı ıkınma bi kaç çığlık ile 🗣 Çok şükür minik aslanımı doğurdum. 🦁 🤱🏻 Açılmamın hızlı oluşunu, doğumumun çok zor geçmeyişini yaptığım plates yoga ve yürüyüşlere borçluyum. 🚶🏻♀️ 🤱🏻 2 dikişim var. Ama ağrısı yetiyor 🤦🏻♀️ 🤱🏻 Epidural vardı ama tamamen uyuşup prenses Doğumu yapmadım sancı ağrı baya hissettim. 🤱🏻 Normal Doğumdan korkmayın, o yola girin isteyin bi şekilde oldu bittiye geliyor doğuruyorsun ve ayaklanıyorsun👍🏼 🤱🏻 Doğumdan 12 saat sonra Evime gelip duşumu aldım. Yeniden doğmuş gibiydim. Oturup kalkmak zorluyor, diğer her işimi kendim görebiliyorum çok şükür. Genel bi vücut kemik ağrısı oluyor oda zamanla hafifliyor yada ağrı kesici ile halloluyor. 🤱🏻 Sütüm de hemen geldi. Bebişimde bende iyiyiz şükür.. Herkese kolay güzel doğumlar dilerim.. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim 💕
Aycan2 EsraDabakzkal çok şükür allah analı babalı büyütsün darısı bizim başımıza inşalah rahat Doğum 😊
Prensesim77 EsraDabakzkal Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Epidural da sancı olmadan Doğum zor olmuyor mu? Epidural Doğum mu öneriyormusun?
Hmervekara EsraDabakzkal canım bende 38+3üm bol yürüyüş, ev işleri zeytinyağ ile masaj yapıorum bide bol hurma yiyorum umarım benimde senin gibi olur 😄
EsraDabakzkal mhtp18 Dr sabah çık akşama kadar yürü diyordu ama o kadarına bacak dayanmaz 🚶🏻♀️ Son iki hafta hergün sabah 2 akşam 1 saat kadar yürüyorduk eşimle.
EsraDabakzkal Prensesim77 epidural yaptırdım ama karnımdaki kasılmaları hissettim. Ağrı hissettim ama hafif. Yani öyle uyuşuk hissiz bi şekilde yatmıyorsun. Yada benimki öyleydi. Doğumda da ıkındım. Öneriyorum tabi ki imkanınız varsa yaptırın.
EsraDabakzkal Melegimgeliyor 35. Haftadan itibaren haftada 3 gün yaptım doula eşliğinde. Evde de yapılabilir ama kontrolllü olmak lazım.
Gizemsongul Hayirli olsun. Allah anali babali buyutsun. Bizde 36+6 olduk dogsun artik diye aglamalarim tutuyo bazen 😂😂😂
EsraDabakzkal Gizemsongul teşekkür ederim darısı size inşallah. Vakti zamanı gelince geliyorlar bende çok sıkılmıştım çünkü 35 ten sonrası geçmiyordu. Ama keyfini çıkarmaya çalıştım sonra, tekrarı Yok o anların ☺️ Sporunu yap ye iç yat oh miss 😅
nergisog EsraDabakzkal allah analı babalı büyütsün. Erzurum’da nerede yaşıyorsunuz? Ben de Erzurum’dayım 😊
EsraDabakzkal Hmervekara ha ben hurmayı yazmayı unutmuşum bol hurmada yedim. 🙂 inşallah kolay geçer nerde hareket orda bereket 😅
esraturk EsraDabakzkal Gözün aydın canım Allah huzurlu mutlu beraber ömür versin inşallah😊 hurma ne zmandan beri ne kadar yedin acaba? 37+2 yim. doğum yapmak istiyorum biran önce 😬