Elifckmk123 Kızlar merhaba 5 hafta 5 günlük hamileyim bugün ultrasona gittim sizce herşey normal mi ilk gebeliğim boş gebelik vs den çok korkuyorum [https://mutluresim.com/images/2023/05/11/nCKlUo.jpg](https://)
Aysee1123 Elifckmk123 Doktor birşey demediyse normaldir. Doktorlar kesenin şeklinden anlıyorlar zaten öncelikle gebeliğin sağlıklı olup olmadığını
Nurdan11_ Elifckmk123 bende 5 haftalıkken gitmiştim. Doktorum kesemiz oluşmuş herşey normal demişti. 7.haftada bir daha çağırmıştı bebeği görmüştük. Sıkma canını
Yigit_Yagiz_Moms Bende 5. Haftada gittim kese görünsü kalp atışı için 15 gün sonraya randevu verdi. Bende hem çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum acaba kalp atışını duyabilecek miyim kesede bebeğimi görebilecek miyim diye 🥹