Arkadaşlar idrar kültürü, idrar kültürü ön sonuç, bakteri tanımlanması ve duyarlılık testi üreme oldu yazıyor. Lökosit sonucum 26.7 normalde referans değeri 0-5.
HGB sonuç 11.8 referans değeri 12-15,6
MCHC sonucum 31.2 referans değeri 31,5-36
Doktorum bana iki tane ilac yazdı
1.cisi Gyno ferra sanol 30 tablet günde 1 tane aç karınla
2.cisi aksef 500mg 14 tablet sabah 1 akşam 1 12 saate bir alınması gerekiyormuş. Bu ilacları kullanan da bu, durumdan kurtulan var mı? Birde karnıbahar suyu iyi diyorlar ama ben 13 haftalıgım sebzenin suyu iyi gelir mi bilemedim. Siz ne yaptınız o sürecte sadece bol su, içip ilacları mı kullandınız?