bebislerhakkinda Kizlar haklarımız neler bilen varsa yardimci olabilir mi ? çalışma saatlerimiz ,periyodik kontrol hakkimiz vs
Hanhan8 bebislerhakkinda 7.50 saati geçmeyecek çalışma saati hastaneye gittiğiniz zaman normal haftalık izninizden ayrı olarak bir hakkınız daha oluyor
Kediler bebislerhakkinda periyodik kontrol deyince araba gibi hissettim kendimi 😅 doğumdan itibaren 6 ay boyunca günde 3 saat, sonraki 6 ay günde 1.5 saat süt iznimiz var. Amirimiz müsaade ederse izinleri birleştirerek kullanabiliyoruz. İlk 6 ay yarım gün çalışmak iyi olacak
Hanhan8 Balbebek012 hastaneye gittiğiniz zaman tekrar iş başı yada rapor almanıza gerek yok exstra bir izin daha kullanılıyor
Balbebek012 Hanhan8 ben memurum aylık kontrole gidiyorum ve amirim e haber verip gidiyorum bazen tam gün bazen yarım gün rapor istemiyorlar zaten . Bunun haricünde bir şey mi
bebislerhakkinda Hanhan8 ben izin istiyorum saatlik yazıyorlar asla tam gün vermezler üstelik özel hastaneye gittiğim için cmt gtmemi istiyor haftaici olmamaliymis