Leyla isimli tanıdığım çok hoş bir hanımefendi bana “çocuğunuzun ismini sakın Leyla koymayın” demişti. Gece ve karanlık anlamına geldiği için sanırım, hep kötü olaylar yaşadığını ve çok karamsar olduğunu söylemişti. İsminin anlamının karakterini ve kaderini etkilediğini düşünüyordu. Annenizde de böyle bir durum varsa kaderi çocuğunuzun kaderini etkilemesin?