Gecen hafta tarama için gittim ben de. Doktor bilgilendirirken; riskli çıkması yüzde yüz sorunlu olacak anlamına gelmez, risk olmaması da yüzde yüz sorunsuz anlamına gelmezmiş. Bu sadece bir oran ihtimal tanısıymış. Hani yapılmasa bile olur ama dayanamayıp yaptırıyoruz tabi. Stres yapmayın sakın. Hiçbir şey yoktu Allahın izniyle. Kontrollerinize devam edin 👋