Tugbanass ben yaptırdım açıkçası yaptırılması taraftarıyım da. Bende çok kilo almadım , şeker hastalığım da yok doktorum da istedi yaptırdım , şükür temiz çıktı sonuçlarım da. Sizde ya da ailenizde şeker olması gerekmiyor gebelikte şeker çıkması için. Gebelikte oluşan gizli şekeri meydana çıkarıyor o test. Allah korusun olması durumunda da bebek kalp hastası olabilir, organlarına zarar verebilir. Ölü doğumla ya da doğduktan sonraki hastalıklara sebebiyet verebilir. Bunlar için önlem almak aslında. Ben 75 mg olarak içtim , hiç hassasiyet de göstermedim. Mide bulantısı, baş dönmesi hiçbiri olmadı gayet güzel geçti süreç.Şimdi de kafam rahat ölçülü olarak istediklerimi giyebiliyorum ama şeker olsa birçok şeyi yememiz yasak , hep kontrol gerekiyor diyet gerekiyor. Çevresi çok yaptırma diyenler varmış, şimdi yazan da olur ama bence hem çevreni dinleme hem de doktorun ne derse onu yap. Korkutmak değil niyetim kesinlikle Allah hepimizin evlatlarını korusun geçen bir post görmüştüm 30 haftalık bebeğini kaybetmiş şekerden , çevresi ve kayınvalidesi yaptırma demiş. Kız diyormuş şimdi sizin yüzünüzden oldu ben yaptıracaktım , kayınvalidesi dinlemeseydin bana ne diyormuş. Yani eninde sonunda üzülen üzülecek anne oluyor , millet kenara çekiliveriyor.