Zeynepikranur darısı başına inşallah canım. Valla benim ilk gebeliğim ve cidden gebelik emek gerektiren bir şey. İnanılmaz zor, yatmamız kalkmamız, oturma kalkma, yemek içmek hepsi 9 ay boyunca aşırı zorlaştı. Mide bulantısı kabızları psikolojiyi saymıyorum zaten. Ben de yaşamadan önce bu kadar hassas değildim ama şu an asla tavizim yok. Kesinlikle çocuktaki bütün hakların annenin olmalı. Ama bazı eşlerde zor oluyor yangına körükle gitmek gibi. Allah yardımcın olsun 🙏Allah bağışlasın bu arada 🤗