Ben kızıma almıştım 6 sene önce hiç sevmemişti bi kere bile oturmadı içinde. Şimdi ikizlerim var ve 7 aydır kullanıyorum yemek yaparken yerken vs hep onun içinde oturuyor. Sadece kemeri bağlamak gerek yoksa atıyor kendini ve düşüyor. Sallanan aldım Elele markasından hiç sevmediler prizden çekip normal ana kucağı gibi kullanıyorum keşke onu da bu modelden alsaydım diyorum