Acemimum valla canım bende 34+3 ama bizim oğlan da gelişimi 2 hafta önde bende 4 kilo üstü olursa normal doğurtmaz doktorum diye endişe içindeyim ultrasona göre 36 haftayız ama sata göre doğum planlanıyor dedi doktorum ama erkende doğabilir dedi bende cok merak ediyorum 😊