Ruya_burcu45 Biz 4. Ay dolunca sipariş verdik, 1 aya geldi. İyi ki de erken hazırlamışız odayı. İkiz gebelik olduğu için iyice ağırlaştım, hep yatıyorum erken doğum riski nedeniyle. Son aylara bıraksam asla yapamazdım