sla_cbn35 Sedavedoga ben eşimin sevgisinin ne kadar çok olduğunu biliyorum doğumdan sonra azalmasını düşünmüyorum bile ama öyle söylediği için ister istemez insan kuşkulanmıyor değil amacı moodumu düşürmek başka da bir şey değil
Sedavedoga sla_cbn35 boşver canım he de geç sen onların da istediği bu zaten senin moralini bozmak o yüzden sen mutlu ol çatlasınlar 😂
sla_cbn35 Sedavedoga ayyy gerçekten öylee ya benim eşimle gülmem şakalaşmam batıyorr bende iyice eşime sırnaşıyorum ahahahaha sırf inadına 😂😂 hakediyolar be