Falancahanim Kızlar merhaba 💐dün test vermiştim beta 3220 çıktı. Progesteron da 9.8 acaba düşük mü Progesteron kaç üzeri olması gerekiyor bilginiz var mı lütfen yazın sevinemedim yine aynısı olacak diye diğer gebeliğim bu şekilde olmuştu..
NewMom__ Falancahanim ben 7+5 teyim şu an beta dışında hiç bakılmadı bende progesterona falan. Zaten bir sıkıntı olsa doktor size ilaç verir. Öyle aman aman sıkıntılı bir şey değil merak etmeyin. Eğer düşükse de ilaç veriliyor zaten
Falancahanim NewMom__ Benim kadın doğumcum istemişti betayla birlikte. Normalde 11 ve üzeri olması lazım ya ilk trimesterde 🫠