Bebitomubeklerken Kızlar 2 hafta önce sezaryen oldum bugün o bölgede şişlik farkettim ve karnimdada hala uyuşukluk hissi var sizde de böyle oldu mu
Kbrsoy Canım ben de 11 gün oldu sezeryan olalı. Arkadaşıma sormuştum ben de şişlik ve uyuşukluk hissi ne zaman geçiyor diye onun da 3 ay oldu Doğum yapalı. Şişlik indi ama uyuşukluk yeni yeni geçiyor demişti