Kızlar daha önce bebek gelişmediğı için kürtaj oldum 8.haftada
Ondan önce de kimyasal yaşadım.
Galiba yine kimyasal yaşayacağım. Betam 2 kat artmadi.
Çok yoruldum. Neden sağlıklı gebelik olmuyor.
Her şey bende de eşimde de normal.
Genetik testler normal . Kan pıhtılaşması 2 gen heterozigot çıktı doktor önemsememesine rağmen kan sulandirici kullanıyorum.
Var mı benzer hikayeler? Ben neden sağlıklı gebelik yaşayamıyorum 😢 Gözlerim kurudu ağlamaktan. Hiç olmayacak mı