Masell eğer memnunsanız devam edin zaten az zamanınız kalmış
Onlarda insan hayatlarında işlerinde elbet ara ara değişikler olacak sizde o değişiklik zamanına denk gelmişsiniz sıkmayın canınızı
Benim başıma gelene bakın memnun olduğum için ilk doğumumda gittiğim doktora başlamıştım ikinci hamileliğimde de ama tüm şanssızlıklar beni buldu hastaneden ayrıldı başka hastaneye geçti oraya geçtim sonra oradan ayrıldı kendi kliniğini açtı yinede bekledim klinik açılana tamamlanana kadar şimdi özel kliniğinde takibe gidiyorum ve bambaşka bilmediğim bir hastanede olacak doğum