Esoo0698 Şuan 24+5im yarın falan diş randevum var hafta içi doktoruma randevu yoktu bende 17 mayıs Çarşambaya aldım o zamana 25+4 oluyorum şeker yüklemesi için geç değil değilmi ?
izlmisik-16 Esoo0698 ben 28.haftaya girdim ve daha az önce şeker yüklemesi yaptırdım. 28 e kadar yaptırabilirsin.
Htcdgrl Esoo0698 bende 24+5 im dün gittim doktora seker yüklemesi hakkında birsey söylemedi bi daha ki kontrole de bi ay sonra gideceğim acaba süreci gecer mi