Bende 39+2 yim açılmam sadece 1 cm, bebek kanalda ama sancı vs yok sadece regl ağrısı gibi arada bir şiddetli olmayan ağrım oluyor🤷🏼♀️ pazartesi sabahına yatış verdi doktor daha fazla beklemeyelim normal doğum zorlaşır diye 3500 civarı çünkü suan zaten bebek. Fitil suni sancı vs verilecek sanırım bakalım 🥲