Filizsmh 4 haftadır nst de sancım çıkıyor suan 32+6 olduk bugün tekrar düzenli sancılarım olduğu için doktor alttan rahim ağzı uzunluğuna baktı. Ondan beri çok ağrım var baktırıp benim gibi ağrısı olan varmı yoksa bu ağrılar nstdeki sancılardan mı anlamadım 😞
Gamze612 Filizsmh alttan rahim agzi uzunluguna baktirmakla agrinin bi alakasi yok canim. Benim her muayenede bakildi hic oyle birsey yasamadim