Zeyno0163 Dün adetimin 4 günü hormon testi yaptımLh 24 çıkmış nasıl düşülür bu hormon Hayıt macunu da kulanıyorum ama inmemiş Lh 24 Gebeliğe engelmi
elifsen Zeyno0163 bencelik bir durum değilki bu. hormon seviyelerinin anlamlı değerleri 2. veya 3.gün belli oluır. diğer günler sizi yanıltabilir.
xbebegimx Zeyno0163 hmm biraz yuksek cikmis cnm hormonlara gore pco ama ultrasondan da bakilmasi lazim. Kilo, erkek tipi killanma , duzensizlik fln varsa da pco oluyr
Zeyno0163 xbebegimx evet tüylenmde var cnm 7 yıldır olmuyor Tüp bebek denedim 14 yumurtadan toplandı 1 tane tek saglikli kaldi Tutu ama boş gebelik oldu
xbebegimx Zeyno0163 bnde de vardi ama kendiliginden oldu. Engel degil ama zaman aliyor maalesef kurtajdan sonra benim duzelmisti yumurtaliklarim belki sizin de duzelmistir. Kisa zamanda hayirli hberi alirsiniz insallah🫶🤲
xbebegimx Zeyno0163 fsh 5 lh 18 lerdeydi doktor yuksek demisti. Ultrasonda da yumurtaliklar inci inci diziliydi yumurta sayisi cok oluyomus yani
xbebegimx Zeyno0163 ikisi de kndiliginden oldu esim de hareketsizlk vardi vitamin kullndi onun ustune iki kere hamile kaldim ilki dusuk oldu maalesef☹️