Kızlar 4+4te öğrendim hamileliği kese oluşmuştu bir tane. Dün 5+4te kontrolüm vardı iki kese var birinde bebek var diğeri boş doktor ikiz olayazmış dedi oluşamamış sanırım biri böyle bir durum yaşayan var mı varsa diğer keseyi nasıl attınız Doğumla mı?