Deletedmom_116 Kızlar bı Gün kabızlık iki gün Cokk affedersiniz ishalim şu gibii Normal mi Yada napabilurim çok rahatsız ediyo artık🙄🙄
beyzacmvrc Deletedmom_116 geliyor gelmekte olan 😅 doğum habercisi diyorlar ya son haftalarda ishal ve kusma olunca. Patates ve muz tuket bol bol da su.🌼
1anne2bebek__ Deletedmom_116 doğum yaklaştı dicem de zaten ortalıkta geziyon ha doğurdum doğurcam diye bi gelemedi bizim minnoş 😀 ama az kaldı hissediyorum 🤱🏻 İshal olunca patates püresi sarı leblebi muz iyi gelir kabız olunca da elma kurusu erik falan ye hemen ishal yapar
Deletedmom_116 1anne2bebek__ kız zaten kendi kendine bı gün kabız iki gün ishal şasmiyo😂😂😂 denemediğim şey kalmamış siz yazınca gördüm ama aynı😂 geziyom Dogurcam diye ama bı gelmedi Kandirikci oğlum 🤣🤣 gelsin artikk dardayimmm anneyyy
1anne2bebek__ Deletedmom_116 yapacak bişey yok o zaman aşkooo 🤣çekeceksin napim şimdi onu diyom yok bunu diyom yok 🤣 sağlıkla gelsin de vaktini bilir elbet 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
1anne2bebek__ Deletedmom_116 severim de döverimde dermişim 🤣sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah canım benim. Artık bi kabız bi ishal Sağlıkla gelsin minnoşumuz 🤣
Deletedmom_116 1anne2bebek__ Amin bebeğim inşallahh ♥️ Mahvetti benig😂Babasinida kusturdu Gelcem diyip kaciyon habire gelmiyon diye küstü 😂😂😂
_yfs_ Deletedmom_116 😀 yok kız doğurmadım cumartesi sezeryan olacak ama bağırsaklar iyi çalışıyor bu ara sende durum ne ☺️😁
_yfs_ Deletedmom_116 doğar doğar annesi kaç aydır bekliyoruz senin kaçıncı haftan kızlar erken oğlanlar geç geliyor diyorlar ama doğruluğu tartışılır tabi 😀😀😀
Deletedmom_116 _yfs_ Oglan benimki haftam tamam syailir üç beş. Kaldı Ama gelişimi durmuş gelsin diye bekledik ama gelmedi cumaya bakalım getirirz zorla 🤣