Benim ilk kız 6 yaşında ikizlerim de erkek 7 aylıklar. Duyan hep 2 erkek mi çok zor falan derlerdi bence kız erkek alakası yok nasıl yetiştirirsen öyle. Çok zor nasıl yapacaksın hayatın bitti falan derlerdi çok sinirlenirdim ama doğru söylüyorlarmış hayatım bitmedi ama ikiz çok zor heleki önce bir çocuk daha varsa. En çok da ilk çocuk için zor iki kardeş birden çok zor. İkizler demek zamanın olmamadı demek birini emzir gazını çıkart vs sonra sıra ikincide ikinci bitiyor tekrar 1ci ye sıra geliyor bi bakmışsın yedirip içirip yatırıp kaldırıp dan başka hiç bişey yapamamışsın. Ben tek bakıyorum eşimle yani. Baktım ilk ay kızım çok zorlanıyor kızımla çok gezer aktivite falan yapardık bütün zamanım onunla geçerdi ikizlerden sonra sürekli bekle kızım sonra şimdi değil yogunum vs oldu vakit yoktu ki onunla birşeyler yapayım. Artık haftada 2 kere sadece kızımla dışarı çıkıyoruz anne kız bu denge çok önemli. Ailecek de sürekli dışarı çıkıyoruz çıkamazsın diye bişey yok ama evden çıkmak en az 1 saatini alıyor abartısız. Dışarı çıkıyorsun mama saati geliyor yarım saat 45 dk da öyle kaybediyosun dışarı kafa dağıtmaya çıkıyorum eve geliyorum daha da yorgunum. İkiz gerçekten çok zor şimdi ek gıdaya geçtik mutfaktan çıkamıyorum. Sabah biz kahvaltı yapıyoruz hazırla topla. İkizlere sıra geliyor hazırla yedir topla üst baş değiş. Öğlen yemek hazırla topla sıra ikizlerde hazırla yedir üst baş değiş akşam aynı sürekli koşturmaca g.tümü koyup oturuyum yok. Ama ikizler çok güzel özel bişey evet gerçekten aşırı zor ki ben yine çok güzel idare ediyorum herşeyi yapıyorum ediyorum ama gerçekten ikizlerim olduğu için çok şanslıyım. Bol bol kıyafet al. Olmazsa olmazlarım kurutma makinesi. Biberon hazırlama makinesi bu ikisi hayat kurtarıyor