Busra-01 Ecem4545 spinal sezeryan oldum ameliyat sonrası ağrılarım var tabiki ama ameliyatta hiçbir şey hissetmedim
Tanembebek5 Busra-01 gözünüz aydın. Sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🧿 planlı mıydı yoksa suyunuz falan mı geldi ? Benim de riskli 36+5 im ben de. 38 i görseydim diyorum. 🤕
Busra-01 Tanembebek5 plesantam aşağıdaydi bobreklerimde büyüme vardı bide suyunda azalma olunca doktor çıkartalım dedi çok şükür ertesi gün direk evimize geldik
Nejla1069 Busra-01 ay mutlu oldum inşallah sağ sağlim büyür güzel bir ömrü olur nasıl sağlık durumu iyimi
2prensesannesiiii Busra-01 maşallah gözünüz aydın sağlıcakla büyütün 🥰 belirtileriniz nelerdi normal doğum mu yaptınız ?
2prensesannesiiii Busra-01 maşallah 🧿 bende sata göre 37+2 haftalığım 2994 gr dı dün bebeğim drum bu hafta kalmaz gelir dedi inşallah gelir 🥰🙏🏻