Eslemece Çok kötüyüm WC den çıkamıyorum 1 saatte 3.girişim çok sancım var normal mi nasıl geçer bu durum WC den çıktığım anda başlıyor karnım ağrımaya
Eminemrullah Eslemece canim bi aralar bndede oyle oluyodu cok skur gecti karmakarisik yiyosanda olablr bn suan 34 uncu haftamdaym
KeremSevda27 Eslemece bende yasadim 26. Haftada muz ye ve haslanmis patates önerdi doktorum ve yogurt dedi ben magnezyum ilacndan dolayi olmuştm ishal ilaci kestim duzeldm snra cok sukur
Eminemrullah Eslemece kahve dahada kötü yapar ama denedim geçer diye geçti. Bi tatli kaşığı çiğ türk kahvesi yedim gecti gercekten.