Dilaratby Selam kızlar hala regl olmadım 8 gün önce beta 2 idi ihtimal vermediğim için test de yapmak istemiyorum başına gelen var mı böyle birşey
myangelson Dilaratby adetten önce bazılarında çıkmayabiliyor burada adetten 1 hafta önce 1.20 çıkıp sonra hamilelik olan kişiler gördü bu gozler 😅 testin varsa yap bir istersen ya da bekle biraz daha bekleyebilirsen
nisamom_ Dilaratby benimde gecikmenin 3. Güne canım bat 8 mayıstı gelen giden yok henüz kaset test negatif erken test silikti pazar günü yeniliycem bekliyim diyorum az belkide geç döllenmedir 🌸 sen yumurtlama takibi yaptın mı
noble1 Hiç beklemeyin idrar testi yapın zaten geçmiş gününüz. Ne sabırlısınız yahu :) inşallah güzel sonuç alırsınız 🌸
myangelson Dilaratby yap gitsin ya ne olacak birşey olmaz belki görürsün 🤭🤭 rabbim hayırlısını versin
noble1 Dilaratby öyle düşünmeyin vardır bi vakti saati. Dilerim doğru saat şimdidir de güzel haber olur size :) bizi de bilgilendirin sonuçtan🥰
myangelson Dilaratby yaaa cidden mi forum Ana sayfasina gir bildirimleri açtığımız yer var ya üç çizgili basiyoruz orada resim yükle yazısı var oraya bas çıkan sayfadan resimi yükle linki kopyala yapıştır yoruma buraya
noble1 Foruma ilk girdiğiniz zaman sol kısımdaki iç nokta dan resim yükle diyosun fotoyu yüklediğinde link oluşur onu kopyalaman yeterli. Heyecalandım senin adına ayy🫠🙈🙏🏻
noble1 Dilaratby evettt ve çok net ikinci çizgi tebrik ederim🎉🎊🧿🧿 Allahım sağlıkla ilerletsin inşallah🌸🌸
Dilaratby Coookkk teşekkür ederim ilk düşük yapmıştım rabbim bu sefer sağlıklı hamilelik yapmayı nasip etsin inşallah 🥰
myangelson Dilaratby yok birşey olmaz yeni yumutlama zamanlarında gitmişsin döllenmiş veya yeni dollenecegi zamanlar. Ayrıca hamilelikte mr cekilebiliyormus öyle okumuştum korkma canım Allah’ın izniyle
rojdaa_5634 Dilaratby İnşallah hiç bir şey olmaz ben de bilmeden oğluma hamileyken iki defa röntgen cektirmistim. Allah’ın izniyle bişey olmaz