Rklc_ 23+1 gnlk hamileyim yaklaşık 1 haftadır idrarımdan kan geliyo ve aşırı sancılarım var 5 günlük antibiyotik kullandım ama halen bi sonuç alamadım bu durumu yaşayan varmıdır?
Rklc_ Nuraaa görüştüm doktorumla kum döküyosun büyük bir ihtimal dedi haftaya cumartesi kontrole gidicem
Rklc_ myangelson kendi doktorum dışında acile gitmiştim o dedi git diye kendi doktorumda kontrol etti böbreklerim flan kan varmış böbreğimde birkaç ilaç verdi işte cumartesi günüde kültür flan alacak
myangelson Rklc_ genelde urolojiye gonderiyor kadın doğum. Benim normalde idrarda gözle görülür kan yoktu ama idrar tahlillerinde kan çıkıyordu direk urolojiye git dedi bana
Rklc_ myangelson sancınız varmıydı peki benim gözle görülür bir şekilde var resmen kan geliyo idararımı yapınca
myangelson Rklc_ urolojiye gitmedim taş düşürmüştüm önceden onun etkileri o zaman dedi doktor sancım vs olmayınca