Eyyldz canım ben ilk gebeligimde stresten çıkmıştı şuan 3 cu gebeligim surekli devam ediyor ilk zamanlar normal oluyor son zamanlar yükseliyor özellikle stres yapıyorsam düşmüyor bana alfamet verdi doktorum zaten kan sulandirici iğne ve hap kullanıyorum tansiyon tehlikeli oluyor son aylar her yükseldiğinde idrar tahlili vermiştim protein kaçağı olur diye ve bebeklerimin gelişimi son zamana kadar önde gider son zamn kilo alamıyorlar lütfen sıkı takip yap düşürmeden önce ne sebep oluyorda çıkıyor onuda araştır . Sağlıcakla alalım bebeklerimizi inşallah birde düşmesi için bolca su içip idrara ne kadar çok çıkarsan okadar iyi demislerdi