Hanımlar son 15 günüm kaldı her an doğurabilirim yani normal doğum düşünüyorum Allah’ın izniyle inşallah bir aksilik çıkmazsa. Gümüş kapak aldım çok şükür sütüm geliyor gümüş kapağı nasıl kullanacağım ve şimdiden kullanmam gerekiyor mu ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim herkese ♥️