Rabia_91 doktorunuzdan yanıt alabildiniz mi acaba?ne önerdi?
Yarın doktor kontrolüm var, ölçümlerimi paylaşacağım kendisiyle..
Bu arada, benim gebelikten önce insülin direncim yüksek çıkmıştı. Nasılsa zayıfım diye her istediğimi tüketiyordum. Eskiden daha zayıftım (48-50 arası) birden kilo almaya başladım, ben şekerimi buna bağlıyorum. En büyük belirtisi de göbeğin çıkması sanırım 🥲