guclubebek35 Arkadaşlar bu gün doktora gittim 15 haftalık hamileyim doktora cinsiyetini sordum doktor 17-18 de belli oluyor henüz küçük bacak arasında bi oluşum göremiyorum dedi böyle bi durum yaşayan var mı bu durumda sizce bebeğim kız mı
BuseBasderici guclubebek35 yani doktor bilememiş biz nasıl bilelim🤷🏼♀️ Ama o nasıl doktormuş anlamadım ben 12.haftamda %90 ihtimalle kızım olacağını öğrendim 19 haftalığız ve kız😊
Fundaduru guclubebek35 doktor söylemek istemiyodur 15 haftalık cinsiyet belli olur 11 12 de bile öğrenen çok kişi var. Ama kız da olabilir erkek olunca çıkıntı daha çabuk belli oluyo kız olduğundan emin olmak istiyodur belki
tazecikanneee guclubebek35 henüz erken canım nolur acele etmeyin 😂😂 bize 16da erkek detaylı da 21haftada Kıza benziyor pipisi yok dendi 😂😂
Ozlemsvr guclubebek35 o haftalarda cinsel organları oluşuyor ama bence doktor görememiştir. Ya da kız erkek olduğundan emin olamamıştır.
tazecikanneee guclubebek35 kordonunu pipi sandı galiba 🙈 tam da belli değil ne diye seveceğimizi şaşırdık 😂