Dün kızımın kıyafetlerini yikamayip utuleyip kaldırdık. Tabi saatler sürdü. Sagolsun annem geldi kalmaya, birlikte hallettik çoğunu da o yaptı ama tabi bende yine oturmadm ki hic. Ayaktayken otururken pek anlamadım ama gece olup da yatınca kitlendim kaldım belden bacaklara vurdu adim atamaz oldum sabaha karsi zor uyudum hala geçmiş değil😓 34+5 oldum bugün bu arada. Benden size tavsiye 28-29-30 lu haftalara geldim mi kıyafetleri halledip çantanızı hazırlayın yine yardım alarak. Ben mecburdum annemi bekledim biraz geç hazırlamak zorunda kaldım o yüzden ☺️
Hala kendime gelemedim belim bacaklarım fena, zar zor yuruyup gidiyorum wc e falan iki büklüm 😅Ağırlaşmadan yapın bu işleri ben ettim siz etmeyin 🥲