Yani benim gittiğim hastane devlet hastanesi , bakan doktor asistan doktor , anlamadığı için bence bakmadığını düşünüyorum .Yoksa ilk cocugumda özele gidiyordum 11 haftalikken söylemişti ,doğru bilmişti. sadece kordon ihtimaline karşı 16 yi bekleyelim net bir şey diyelim öyle hazırlığına başlarsın demişti. 😇 Hanhan8