35+3 üm bir kızım var bu sefer oğlum olacak inşallah. O kadar yordu ki bu hamilelik beni sanki ömrümden 5 yıl aldı bitmek bilmedi cok ağır hissediyorum en başından beridir. Şimdi son haftalardayiz ama sanki daha taşıyacak dermanım yok gibi. Haziran 13 son gün diyor doktorum ama asla beklemek istemiyorum mayıs sonunda gelse diyorum sağlıkla afiyetle. Kilosu filan iyi çünkü. Gerçekten öyle bir yılmıştık var ki doğsun da bakayım çok hevesliyim ama sabaha kadar evde inim inim inlemekten artık gücüm kalmadı uykusuzluk hat Safa’da kızıma da tek bakıyorum ailem falan uzakta hep. Bütün hazırlıklar tamam sadece ev temizleme kaldı eşimle hafta sonları hallediyoruz