shnbse Son 1 gün kızlar, bebiş ters olduğu ve kilo alımını durdurduğu için zorunlu sezeryana giriyorum. Dua edin🙏🙏
Sakine7606 shnbse bende yarın sezeryana giricem 39+3 olduk bebişim kilolu diye sezeryanla alalım dedi doktor Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏
Denizegeabioluyor shnbse bende yarin sezeryana giriyorum allah yardimcimiz olsun sag saglim kucagimiza alalim bebislerimizi🥰
Brccnr shnbse bende yarın sezaryan olucam bebeğim doğum pozisyonu almadı çünkü sağlıkla gelsin evlatlarımız🙏🏻