Gebis anneler dün sonuç için gittim enfeksiyon yüksek çıkmıştı ve maya hücresi varmış doktor 24 saatlik idrar toplama kabı verdi yaşıyan varmı genellikle olmazmış ama her nedense doktora gidene kadar zor tutuyorum kendimi sonra kaçıyor hastanede rahat değildim klozetti acaba ondanmi öyle çıktı diye emin olmak için eve verdi yanlış vermiş olabilirim ilk idrarı dışarı sonraki idrarlar kaba