Busraakay_26 babyface_ ben bu durumu yaşamadım ama burda okuduğum kadarıyla öyle yapıp normale dönen anne adayları var inşallah senin de öyle olur
Youngplanner babyface_ şekerli gıdalar sıvıyı arttırıyo şahsen benim de suyum fazla şeker ve hamuru azalt dedi doktor
ikiminiskoala babyface_ ben bi hafta hastanede yattım şimdi evde ytmaya devam ediyorum suyum gelmişti biraz. Hergün hastaneye havuç suyu getirdiler içtim. Pazartesi günü çıkarken doktor her şey iyi suları normal seviyede dedi. Ben de burdan öğrendim işe yarıyor sanırım. Doktor arttırma konusunda bilimsel bişey yok ama en azından sabit kalmasını sağlar demişti. Bol bol da su içiyorum.Hala sızıntılarım devam ediyor tabii o ayrı 😞
Ecem95 babyface_ 30. Haftamda suyum azalmıştı ciğer geliştirici iğne olmustum erken doğum olabilir diye ama doktorum günde 2 bardak taze sıkılmış havuc suyu iç en az 3 lt su tüket tuzu kes demişti 15 günde suyum normale dönmüştü 39+5 de planlı spinal ile doğum yaptım 🫶 ama gebelik şekeriniz varsa doktorunuza danışmadan havuc suyu içmeyin şekerli olduğu için havuc
babyface_ Youngplanner seker olduğu için yiyemiyorum havuç suyunu zor içiyorum teşekkür ederim ♡ sizede çok geçmiş olsun
beniminikuzum08 Benimde suyum az 1 haftadır havuz suyu içiyorum yarın kontrolde doktor ne diyecek bakalım siz kaç haftalıksınız
beniminikuzum08 babyface_ kontrolden çıktım canım yazayım dedim suyumuz aynı kalmış azalma yok ama artmada yok 2 doz ciğer geliştirici yaptık yarın 2 doz daha yaptıracagız
Asyacan__ Benimde suyum sınırdaydı 2 haftadır, havuc suyu ve deveci armut yiyorum günlük, biraz önce kontrolden cıktım normal seviyede suan suyun nasıl beslenıyorsan öyle devam et dedi.
beniminikuzum08 Asyacan__ Asyacan__ maşallah darısı bize inşallah kaçıncı haftada suyu az dediler size
Miniksercem Benimde öyleydi doktorum günlük bol su ve günde 3 tane havuç yememi önerdi ve çok şükür düzene girdi korkmayin ama su tüketimide önemli 🙏😍
beniminikuzum08 Miniksercem hafî bakalım inşallah darısı bize ben baya üzüldüm ilk. Size kaçıncı haftada azalmış dediler
babyface_ ikiminiskoala Rabbım yardımcımız olsun sagsalim kucağınıza alın sağlıkla gelsin aminnn kaçınci haftadasiniz
ikiminiskoala babyface_ amin canım daha çok küçükler 20. Haftadayız bi de ikizler aklım çıkıyor vallahi yaa offf :(
Didemzrk babyface_ bende şuan havuç suyu içenlerdenim. Şuan 7 haftalık hamileyim kese küçük bebek büyüktü tam sığıyodu keseye çok olumsuz konuşmuştu doktorum. Bol su iç haftaya gel dedi dün kontrolüm vardı günde 3 lt su havuç suyu armut salatalık yedim hep. Bebeğim de kese de çok güzel büyümüş çok şükür bin şükür :) havuç suyu çok iyi devam et dedi bana doktorum gerçekten çok işe yarıyor 😊
babyface_ Didemzrk ne güzel sağlıkla kucağına almak nasip olsun çok sevindim destekleriniz için Cook teşekkür ederim ♡♡♡
babyface_ ikiminiskoala biraz yoracaklar belli ya ama olsun elimizden geleni yapıp tevekkül edelim inşallah yolun sonu çok mutlu bitecek♡♡♡