Anonim3447 Kız 2 gündür kızım çok az tekme atıyor eşim ben üzülüp ağlayınca normal sürekli atmaz diyor ama sizde böyle birşey oldu mu cuma doktora gitmiştim iyidi herşey çok şükür
Tusemciiim Anonim3447 O haftalarda normal bende direk doktoruma mesaj atmıştım çok normal endişelenme dedi 🙈
bademli_puding Anonim3447 benimki hiç uyumuyor hep hareket ediyor yada vuruyor bunları yapmasa bile hıçkırıyor korkmanı gerektirecek bi durum yok ☺️
meryemy Anonim3447 benim 29+1 bu gece tekmelemedi hiç sanırım uyuyor baya öyle düşünüyorum bebe büskivisi attım ağzıma hafif kımıldadı
menessare Bende 27 deyim benimde azaldı ama okuduğuma göre yeri artık daralmaya başladığı için oluyormuş
Anonim3447 meryemy dondurma yiyince benimki de kipirdiyor ama boğazım ağrıyor hava soğuk diye yemedim
1asel-duru Kontrol de normal ise sorun yoktur bence stres yapmayın her zaman aktif hareket etmiyorlar benimki de 28 haftanın son gününde artık tekme gibi değilde sanki içerde geziniyor gibi hareketler yapiyo sanki ayağını sürtüyor artık tam büyüme evresinde hem kilo alıyor hem yeri daralıyor siz hastasaysaniz ya da yorgunsaniz ya da aç kalirsaniz çok hareket etmez
KayraKuzusu Aynı gündeyiz,bende ne zaman stres yapıp üzülsem hareketleri azalıyor stres bebeği etkiliyor,korkma bir şey olmaz. Müzik açıp dinlet bebeğine sese tepki veriyorlar için rahatlamış olur
Hilalclk 27+2 benimki de iki gündür daha az hareke ediyor bende üzülüyorum ama çalışmam yorgun olmak hep etmiyor sanırım
bademli_puding Anonim3447 iyidir annesi bende böyle bi post açmıştım ilk bende senin gibi korkmuştum ama hareket etmesi iyi olduğunu gösterir 🥰