Geceden beri sancılarım var hafif gece uyuyub sancıya uyanıyorum sancı geçiye uyuyorum sancıya uyanıyorum saat 3 4 gibi kalkdım Afedersiniz Bûyük toaletimi yapdım amma su gibi ishal oldum gelip yine uyudum yine sancı oldu ara ara sabah yine kalkıb ishal oldum sancılar ishaldenmidir yoksa doğum sancısımı? Azerbaycandanım kelimeleri doğru yazmamış ola bilirim