D12ekim benim de adetime 10 gün varken kanamam oldu açık pembe sonra kahverengine döndü 6 gün varken kan verdim ultrasonda bakıldı negatif ve şuan adetim üç gün geçti aşırı derecede üşüyorum gözlerim yanıyor uykum var sürekli ve adet olacakmışım gibi hissediyorum gidiyorum bir şey yok ve bu süreçte ben röntgene de girdim soğan kürü de yaptım yarın da emarım var sırf o yüzden test yapacağım