reisMom hayır benim şöyle bir problemim oldu sancım çıktı erken doğum dedi bana 2 haftadır o korkuyla gidiyorum ben ciğer geliştirici falan yaptı. Şu an herşey yolunda şükür benim kasılmalarım var ama açılma yokmuş perşembe 37 olacağım az daha dayanırsa . Ama benim çocuk hep kg olarak öndeydi doktor birşey dememişti ama son zamanlar kg yanında suyu da fazla dedi erken doğuma neden olur dedi bugün kontrol de suyu iyi olmuş dedi yani bilemiyorum bence bunların yanında çocuğun gelme zamanı da etkili siz takılmayın bunlara yanılma payları var