busemibusee Doğuma son bir gün kaldı ama benim minnişin gelmeye niyeti yok gibi 🤣hiç bir belirti yok çünkü Her an her şey olabilir mi acaba ? Allah’ın izniyle hiç bir sorun olmazsa normal doğum gözüküyor normal doğum yapan arkadaşlar biraz bilgi verebilir mi doğum kursuna falan gitmedim internetten okuduklarım kadar . Yorumlarınızı tavsiyelerinizi bir de duanızı bekliyorum kızlarr 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
busemibusee busemibusee blackberry118 Yani yarın doktorun verdiği doğum tarihin son günü ama hala bir belirti yok demek istedim 🙈 BeğenCevapla Alıntı
blackberry118 busemibusee he ben onu geceli 3 gun oldu beklemedeyim bizimkinin de gelmeye niyeti yok. Bu hafta suyu iyi oldugu icin beklerim haftaya ya suni ya sezeryan birini sec dedi doktorum
busemibusee blackberry118 ayyy su anda arada bir sanki günlerim geldiğindeki gibi kasıgıma agrı geliyor acaba doğum mu başlıyor🤷♀️