canım ben hamileliğimin 9. Haftasında kusarken kan lekesi görmüştüm doktora gittim kanamamda olmustu doktor kanama için ilaç vermisti ancak kusma için vucudunu zorladığın için oluyor o dedi çok önemli birşey değilmiş kusarken vucudu çok zorladıysan bunu görmen normal dedi