40+5 haftalığım. 10 mayıs akşamı saat 20:00 gibi sancılarım ara ara saatte bir yarım saatte bir hissetmeye başladım. Sonrasında gece 01:00 drn 05:00 e kadar 10 dakikada 1, 10 dkda 3 olucak şekilde sıklaştı. 5:30gibi hastane vardık. Kontroller vs derken yatışımı yaptık ama 2 cm açılma vardı. 6:00 dan 20:00e kadar sancılarımı deli gibi hissettim. Hızlı şekilde açılma olur belki diye ama 3 cm açılmıştı. Artık dayanıcak halim yoktu. Epiduralin takılmasına karar verdim. Ardından nişan kanaması gerçekleşti. Şuan pamuk gibiyim. Sancıdan eser yok. Saat 04:00 2-3 saat sonra kontrol olucak ve açılma olmadıysa suni sancıyla hızlandırmaya çalışıcaklar.Bana şans dileyin. Güzel kızımı gördüğüm an herşeyi unutucam eminim🩷🥰