Sabah 9 da sancıyla uyandm bel kısımda aşırı şiddetli bir ağrım vardi sonra saat 10da tekrar oldu derken bu ağrı git gide çoğaldı saat 12 ye kadar bekledim kahvaltı yaptım ahududu cayi ictm belden aşağı sıcak dus aldm derken hastaneye gittik orda hemen çatal muayeneye soktular ve direk yatış verdi acilmam varmış sonra nst ye bağladılar orda beni aşırı sancı tuttu kıvranıyorm duramıyorum hemen bitince dedi gereken evrakları getir dedi yiyecek bişeyler al dedi kapıdan kayınvalidem ve eşimden istedim onların yanında durdum 10dk sancidan duramıyorum yine sonra içeri çağırdılar işlemleri yapicaklar benim 10-15 tane kağıt imzalattiyorlar orda sancidan yerlere yatıyorum hemşireler de tık yok sonra hemen odaya geçirdiler tam yaticakken paat suyum geldi bir telaş oldum hemen hemşire baktı yatirdi benj ağrı oldukça ikin dediler ben bağırıyorum ediyorum hemşire kızıyor bağırma ile çocuk gelmez kendini yorma nefes al ikin dedi o sırada saat 1 buçuk mu neydi bakfm ben bunu ikiye veya iki bucuga kadar doğururm dedim öyle ettm böle ettm saat 14:15 te dünyaya geldi kızım bir saat de normal doğum yaptım doktor evde kim yardımcı olduysa helal olsun iyi yapmışsınız ilk defa bu kadar kısa doğum gördüm acilman da var dedi Allah’a şükür kızımı 39+4 de dünyaya getirdim inanın çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese versin nasip etsin inşallah 🧿🧿🧿🧿❤️❤️❤️🤲🤲🤲