Babyyyyy80 Merhaba herkese. Bugün 38. Haftama girdim. İç camasırım da bir kaç damla kan gördüm. Rengi hafif kahverengi gibiydi ama cok küçüktü. Acile gidicem ama normal mi yine de sormak istedim
Zynp-1 Babyyyyy80 korkmayın canım Bencede nişan ama nişan doğumun başlangıcı sayılır 2 3 güne doğurursunuz inşallah
637836mrv Babyyyyy80 bende 36+6 dayım canım benimde aynısı oldu nst de bebekte bişe çıkmadı çok şükür olabiliyor korkma dedi doktorum takip et rengi açık pembe olursa tekrardan gel dedi
Babyyyyy80 Lugnos01 ama bir kaç damlaydı nişanı burada farklı tarif etmişlerdi o yüzden emin olamadım
Lugnos01 Babyyyyy80 herkesin nişanı farklı olabiliyormuş bana nişan gibi geldi ama doktorunuza danışın bence
Babyyyyy80 Hastaneye gitmedim herhangi bir sancim yok diye. Iki uc damla kan oldugu icin anlamadim nisan mi degil mi diye. Yarin doktoruma mesaj atacagim. Googledan bakiyorum hic benzemiyor benim ki nisana 🙈😞